DAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE SERTA KELEBIHANNYA


Assalamualaikum semua dan Salam Sejahtera


Selalunya bila kita membeli, mesti kita nak dapat untung, selalu tawar menawar untuk dapat harga murah kann..Haa.. entry kali ni saya nak cerita tentang APA KELEBIHAN YANG ANDA DAPAT BILA MENJADI AHLI SHAKLEE dan BAGAIMANA CARA UNTUK JADI AHLI .





KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE


Kelebihan menjadi ahli Shaklee samada 

▪ Ahli makan sendiri
▪ Ahli untuk buat Bisnes Shaklee

BAGI AHLI YANG MAKAN SENDIRI


1. Harga Ahli


Anda boleh nikmati harga yang lebih murah iaitu HARGA PENGEDAR dengan pembelian vitamin atau produk Shaklee yang mana anda akan mendapat diskaun antara 15% - 20% untuk setiap produk.


Jadi ahli tak semestinya kena buat bisnes, itu terpulang pada pilihan masing-masing, jika kita tak berniat nak berbisnes pun, tak salah untuk kita jadi ahli sebab dengan belian kita tu dapatlah kita kumpul point

2. Cashback dari Shaklee


Berdasarkan point yang anda dapat dari belian Produk Shaklee,   Shaklee akan bagi cashback. Minimum untuk anda layak dapat point adalah 150UV  ke atas. Haa..untungkan..Sambil2 beli vitamin, tahu-tahu jer bulan depan ada pulak duit masuk dalam bank..Bak kata pepatah, alah membeli menang memakai..

3. Pakej Istimewa Setiap Bulan


Anda akan dapat keistimewaan OFFER ISTIMEWA SETIAP BULAN. Setiap bulan Shaklee akan berikan offer khas untuk ahli sahaja.Yang mana setiap kali dapat offer ini, anda boleh dapat beli dengan DISKAUN EXTRA dari biasa


BAGI AHLI YANG NAK BUAT BISNES SHAKLEE


( Untuk ahli yang nak buat Bisnes Shaklee, anda juga menikmati kelebihan yang sama seperti AHLI MAKAN SENDIRI cuma terdapat lebih lagi keistimewaan seperti : ) 👇

1. Modal


Kalau anda nak join jadi ahli untuk tambah pendapatan, tak perlu modal yang banyak untuk buat bisnes. Tak perlu sampai ratus atau ribu untuk nak buat modal. Yang perlu anda laburkan hanyalah RM 65.00 sahaja dan RM10.00 caj penghantaran. Yang mana selepas anda mendaftar sebagai ahli, Shaklee akan pos STARTER KIT untuk rujukan anda. Sangat mudahkan.





2.  Tidak perlu simpan stok


Sekiranya anda berniat untuk buat bisnes, antara kelebihan Shaklee ni, anda tak perlu simpan stok barang. Customer nak beli vitamin, anda hanya perlu akses ke laman web Shaklee www.shaklee2u.com.my , buat pesanan dan bayaran, kemudian vitamin akan sampai ke rumah customer melalui sistem kurier. Anda tak perlu bersusah payah untuk ke pejabat pos lagi. Sambil jaga anak pun dah boleh buat pesanan.


3. Belian yang sangat mudah. Hanya melalui website


Ini saya dah terangkan konsep belian di atas tadi. Sebarang belian adalah sangat mudah. Sekarang anda hanya perlu masuk website shaklee sahaja untuk buat belian, dan boleh gunakan kad debit atau kad kredit sendiri. Klik klik dah siap!.As simple like that.


4. Group support yang kuat


Apabila anda dah jadi ahli daripada group kami, maka anda tidak keseorangan. Kami mempunyai group support yang sangat berpengalaman dan berpengetahuan. Jadi anda akan diberi tunjuk ajar sepenuhnya tentang panduan nutrisi dan kesihatan. Anda juga akan dibantu menukar kehidupan bermula dengan Langkah Kecil, Mudah yang akhirnya menghasilkan Impak yang Besar..We teach you from zero to be hero.



5.  Peluang yang lebih besar untuk jana pendapatan dan menerima lebih banyak keistimewaan dari Shaklee


Di sini apabila anda mencapai point tertentu yang telah ditetapkan oleh Shaklee, anda akan mendapat keistimewaan dari segi :


⏭ Cash Bonus
⏭ Car Bonus
⏭ Convention


Untuk topik ini, saya akan terangkan dengan lebih detail lagi untuk entry yang akan datang.


Jadi terlalu banyak kelebihan yang akan anda perolehi apabila menjadi ahli Shaklee.  Apa yang menarik tentang Shaklee adalah ia bukan seperti syarikat MLM yang lain. Shaklee merupakan bisnes yang patuh syariah yang mana konsepnya " anda buat, anda dapat " dan ia juga merupakan Bisnes yang boleh diwarisi hingga ke anak cucu.





BAGAIMANA UNTUK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI


YURAN PENDAFTARAN HANYALAH
 RM 65.00 SAHAJA


Di sini anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee melalui


CARA PERTAMA - Sistem Online


Sistem online adalah menerusi website Shaklee dan anda boleh mendaftar dengan menggunakan ID saya ( Norazlinda Razali ID : 1278492 ) sebagai penaja anda. Pendaftaran secara online mestilah melalui Pengedar Shaklee yang sah kerana kami mempunyai authoriti untuk access ke website Shaklee.

Saya akan uruskan sepenuhnya pendaftaran anda dan saya akan isikan segala maklumat anda melalui sistem online Shaklee bagi memudahkan urusan anda.

Anda cuma perlu berikan butiran anda untuk saya masukkan ke dalam sistem ( KLIK DI SINI UNTUK MENDAFTAR ). Setelah selesai urusan pendaftaran anda akan mendapat NO ID SHAKLEE ANDA melalui SMS. Setelah itu, anda akan menerima STARTER KIT SHAKLEE melalui pos.





Contoh borang maklumat diri di dalam Sistem Online Shaklee



 CARA KEDUA- Keahlian Percuma


Di sini apa yang anda perlu buat adalah dengan membeli mana-mana Produk Shaklee minimum point 200uv, maka anda layak mendapat keahlian percuma sebagai AHLI SHAKLEE ( PENGEDAR SHAKLEE )


Sebagai contoh jika anda ingin membeli TWIN PACK VIVIX pada bulan ini ( KLIK DI SINI UNTUK BELI ) , maka anda secara automatik mendapat keahlian percuma dan boleh membeli dengan harga ahli.


SUNGGUH MUDAH..!!!


Jika sekiranya anda ada sebarang pertanyaan berkaitan CARA MENJADI AHLI SHAKLEE, anda boleh hubungi saya di talian 016-6110742  ( KLIK DI SINI UNTUK WHATSAPP )


Semoga anda mendapat penerangan yang jelas dari saya dan semoga kita semua dapat menikmati faedah kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat. InsyaAllah.


HIDUP SIHAT..HIDUP HEBAT


Sedikit demi sedikit, satu per satu, bersama KITA BINA DUNIA YANG LEBIH BAIK.




Share:

No comments:

Post a Comment